czwartek, 17 października 2013

Lakier do paznokci Lovely Glos Like Gel nr 101

Hej :)
przychodzę z recenzją lakieru do paznokci Lovely Glos Like Gel nr 101. Lakier ten ma imitować efekt lakieru żelowego. Kolor, który wybrałam, to łososiowy róż z mnóstwem złotych drobinek w środku. Całość zamknięta jest w owalnej buteleczce mieszczącej 8 ml produktu. Lakier posiada dość gruby pędzelek, którym szybko i łatwo można pokryć całą płytkę paznokcia.
Bardzo lubię ten lakier i często do niego wracam. Na moich paznokciach wytrzymuje ok. 3-4 dni bez top coatu. Nie mam żadnych trudności ze zmyciem. To jest jedyny lakier, jaki posiadam z tej serii, ale w najbliższym czasie być może zakupię inny wariant kolorystyczny. Cena lakieru jest dość niska, nie pamiętam, ile dokładnie wynosi. Ja kupiłam go na rossmannowskiej przecenie -40% i wtedy kosztował dosłownie grosze.
Myślę, że warto wypróbować. Polecam :)




Podoba Wam się?


Pozdrawiam

Banshee


7 komentarzy:

  1. Z tej serii jeszcze nie mam żadnego lakieru więc chyba czas to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zdaje się że go mam :) ogólnie bardzo lubię serię like gel,są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny ten kolorek ,nie mam lakieru lovely z tej serii ale kusząco wygląda na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam kilka lakierów z tej serii, ten kolor też mam i uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja z lovely nie miałam żadnego lakieru ale za to ich tusz do rzęs ten żółty jest fantastyczny:)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania.